loading...
پایگاه اینترنتی ازوس
امین بازدید : 162 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

بابام واسه مامانم گل خریده برده بهش داده مامانم میگه گله ؟!!

بابام میگه: تا نظر کمک داور چی باشه !!

منوبابامومیگی Rolling on the Floor

مامانمم برگشته گفته نظر کمک داورو نمی دونم ولی نظر کمیته انضباطی اینکه امشب

گشنه بخوابین تا دیگه منو مسخره نکنین !!

منو بابامو میگی worried

جزوه چیست؟؟؟ جسمی است سفت خشن زمخت که به محض تماس نوک انگشتان یا افتادن

نگاه به آن خواب تمام وجود را فرا میگیرد!

یادش بخیــــــر

یکی از متفکرانه ترین سرگرمی های دوران بچگیم , نصف کردن ویفر از مرز

کــــِرِم دارش بود

یه دفعه شیراز بودیم نصف شب دنبال آدرس میگشتیم هیچ کی تو خیابونا نبود یه جا

یه لامبورگینی گالاردو دیدیم ازش آدرس پرسیدیم رانندهه خیلی با مرام بود گفت

من مسیرم همونجاهاست دنبال من بیاین مسیرو نشونتون میدم

این دوست اندیشمند ما گفت آقا بی زحمت فلاشر بزن گمت نکنیم

طرف گفت عامو فکر میکنی این وقت شب چندتا گالاردو زرد تو خیابونه که شما

بخواین منو گم کنین!!!!

رسما قهوه ای سوخته شدیم

من هیچوقت نفهمیدم در کشوری که سرانه مطالعه یک و نیم دقیقه در روزه چرا

نمایشگاه کتاب اینقدر شلوغ میشه؟

تلویزیون متکبرانه جاروبرقی رو صدا زد و گفت :

هی ! آهای !!! آشغال جمع کن !!

جاروبرقی بانگاه تحقیر آمیزی در جوابش گفت :

هاااا ؟!! چیه ؟! اشغال پخش کن !!

یادتونه سر کلاس تخته پاک کن رو خیس میکردیم میکشیدیم رو تخته فکر میکردیم

خیلی تمیز شد بعد که تخته خشک میشد میدیدم چه گندی زدیم…!

الان همین حس رو نسبت به زندگی دارم

بزرگترین لذت دنیا اینه که هر وقت خواستی بخوابی هر وقت خواستی بیدار شی ، به خدااااااااا

خیلی حس خوبیه اینکه بدونی یکی نگرانته….

خیلی حس بهتری میشه اگه اون یه نفر بشه6,7 نفر …

یکیم از یکی خوشگل تر …

مراحل درس خوندن من  :

خوابیدن روی جزوه

گرفتن مشکلات و نواقص گل های قالی

جمع کردن آشغال های ریز و درشت اطراف زمین

خاک گیری گوشه های موبایل

گرفتن چندین عکس با گوشی از خودم در حالت های مختلف ژست درس خوندن

اس ام اس بازی با بچه های كلاس که هر کدوم چه قدر درس خوندن

خوندن یادگاری های جزوه که رفقا سرکلاس نوشتن

به فحش کشیدن استاد و فک و فامیل هاش

و در آخر هم خسه شدم و رفتم یه چیزی بخورم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1502
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 57
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 607
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 835
  • بازدید ماه : 1,406
  • بازدید سال : 7,186
  • بازدید کلی : 1,277,735