loading...
پایگاه اینترنتی ازوس
امین بازدید : 226 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

این دو تا اصلا آدم نیستند! من تا حالا زن وشوهری رو ندیدم که مثل این دو تا انقدر عاشق و معشوق هم باشن.

این دوتا انقدر همدیگرو دوس دارن که حد نداره!

بعد این همه مدت هنوزم مثل روزای اول آشناییشون هستن.

هرشب قبل از خوابیدن توی گوش همدیگه نجواهای عاشقونه ای می خونن که آدم هلاک میشه! اصن یه وضی...

همیشه با همن.

من تا حالا ندیدم این دو تا با هم قهر یا دعوا کنن.

باور کنید ندیدم! حداقل جلوی من دعوا نکردن.

هرجا که میرن با هم میرن.

هیچ وقت از هم جدا نمیشن.

اصلا آدم لذت میبره این زن و شوهرو می بینه...

هر شب می بینمشون. به معنای واقعی کلمه خوشبختن این دو تا.

البته هیچی هم ندارنا! نه خونه ی آنچنانی دارن نه ماشین دارن نه پول دارن...

این دو تا هیچی ندارن! فقط...

فقط همدیگرو دارن و همین هم براشون کافیه...

بـــــــــــــــــــــــــــوع!!!...

ببخشید خودم به خاطر این حرفا یه لحظه حالت تهوع بهم دست داد ولی من بهش دست ندادم! :|

الانم دارم این دوتا رو می بینم.

دوتاشون چسبیدن بهم تا سرمای بیرونو با گرمای عشقشون جبران کنن.

این دو تا هرشب میان می شینن روی شاخه ی درختی که درست رو به روی پنجره ی اتاق منه!

بعله...

اولش که گفتم این دو تا اصلا آدم نیستند!

اونا دو تا یاکریم عاشق هستند...! :|:|||||||||این دو تا اصلا آدم نیستند! من تا حالا زن وشوهری رو ندیدم که مثل این دو تا انقدر عاشق و معشوق هم باشن.

این دوتا انقدر همدیگرو دوس دارن که حد نداره!

بعد این همه مدت هنوزم مثل روزای اول آشناییشون هستن.

هرشب قبل از خوابیدن توی گوش همدیگه نجواهای عاشقونه ای می خونن که آدم هلاک میشه! اصن یه وضی...

همیشه با همن.

من تا حالا ندیدم این دو تا با هم قهر یا دعوا کنن.

باور کنید ندیدم! حداقل جلوی من دعوا نکردن.

هرجا که میرن با هم میرن.

هیچ وقت از هم جدا نمیشن.

اصلا آدم لذت میبره این زن و شوهرو می بینه...

هر شب می بینمشون. به معنای واقعی کلمه خوشبختن این دو تا.

البته هیچی هم ندارنا! نه خونه ی آنچنانی دارن نه ماشین دارن نه پول دارن...

این دو تا هیچی ندارن! فقط...

فقط همدیگرو دارن و همین هم براشون کافیه...

بـــــــــــــــــــــــــــوع!!!...

ببخشید خودم به خاطر این حرفا یه لحظه حالت تهوع بهم دست داد ولی من بهش دست ندادم! :|

الانم دارم این دوتا رو می بینم.

دوتاشون چسبیدن بهم تا سرمای بیرونو با گرمای عشقشون جبران کنن.

این دو تا هرشب میان می شینن روی شاخه ی درختی که درست رو به روی پنجره ی اتاق منه!

بعله...

اولش که گفتم این دو تا اصلا آدم نیستند!

اونا دو تا یاکریم عاشق هستند...! :|:|||||||||

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1502
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 57
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 428
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 656
  • بازدید ماه : 1,227
  • بازدید سال : 7,007
  • بازدید کلی : 1,277,556