loading...
پایگاه اینترنتی ازوس
امین بازدید : 184 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)



کلمه ها بر احسا سها و اندیشه ها تاثیر می گذارند.

احساسها بر افکار وکلمه ها مؤثرند.

اندیشه ها بر کلمه ها و احساسها تاثیر می گذارند.

 

بگوییم :  از اینکه وقت خود را در اختیار  من گذاشتید متشکرم.

نگوییم : ببخشید که مزاحمتان شدم.

 

بگوییم : در فرصت مناسب کنار شما خواهم بود.

نگوییم : گرفتارم.

 

بگوییم : راست می گی؟ راستی؟

نگوییم : دروغ نگو.

 

 بگوییم :  خدا  سلامتی بده.

 نگوییم :  خدا بد نده.

 

بگوییم : هدیه برای شما.

نگوییم :  قابل ندارد.

 

بگوییم : با تجربه شده.

نگوییم :  شکست خورده.

 

بگوییم: قشنگ نیست.

نگوییم : زشت است.

 

 

بگوییم: خوب هستم.

نگوییم: بد نیست.

 

بگوییم : مناسب من نیست.

نگوییم : به درد من نمی خورد.

 

 

 

بگوییم : با این کار چه لذتی می بری؟

نگوییم : چرا اذیت می کنی؟

 

 

بگوییم : شاد و پر انرژی باشید.

نگوییم : خسته نباشید.

 

بگوییم: من.

نگوییم: اینجانب.

 

بگوییم: دوست ندارم.

نگوییم: متنفرم.

 

بگوییم: آسان نیست.

نگوییم: دشوار است.

 

بگوییم : بفرمایید.

نگوییم : در خدمت هستم.

 

 

بگوییم : خیلی راحت نبود.

نگوییم : جانم به لبم رسید.

 

بگوییم : مسئله را خودم حل می کنم.

نگوییم : مسئله ربطی به تو ندارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1502
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 57
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 650
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 878
  • بازدید ماه : 1,449
  • بازدید سال : 7,229
  • بازدید کلی : 1,277,778