loading...
پایگاه اینترنتی ازوس
امین بازدید : 356 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

یکی از مدل های زن قبل از شروع هفته مد لندن ، با آشکارسازی اینکه پیش از آنکه مدل شود یک مرد به دنیا آمده و تحت عمل جراحی تغییر جنسیت قرار گرفته موجب حیرت همه حضار شد.

به گزارش پرشین وی نیکل گیبسون 32 ساله اهل هورشام در کودکی به عنوان پسری به نام گلن بزرگ شد و به طور ظالمانه ای با تمسخرهای همسن و ساله های خود شکنجه می شد.

 نیکل در دهه 20 سالگی در دو سال پیش و قبل از شروع هورمون درمانی، مدام لباس های زنانه می پوشید. پس از شروع دوره هورمون ها ، بدن مردانه نیکل کم کم تغییر شکل پیدا کرد. بدن او شکل زنانه به خود گرفته و سینه هایش رشد کرد.

 

افشای راز پنهان یک مدل زیبا

 کمی بعد نیکل شغل خود را کافی شاپ کنار گذاشت و به دنبال علاقه خود در صنعت مدلینگ رفت و حالا به گزارش پرشین وی رویای مدل شدن او به واقعیت تبدیل شده و او با یک لباس زنانه در این صنعت قدم گذاشته است.

نیکل از همان کودکی می دانست با بقیه فرق دارد. وقتی پسرهای دیگر بیرون بازی می کردند ، او می خواست لباس های مادربزرگش را بپوشد.

 

افشای راز پنهان یک مدل زیبا

 او می گوید:"من نمی دانستم که چه احساسی دارم، فقط می دانستم مانند بقیه نیستم. من قبلا پیراهن زنانه می پوشیدم و وانمود می کردم الیزابت تیلور در فیلم پرنده آبی هستم ولی به همه می گفتم در حال بازی کردن در نقش جادوگر هستم.

 

افشای راز پنهان یک مدل زیبا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1502
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 57
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 451
  • بازدید ماه : 1,022
  • بازدید سال : 6,802
  • بازدید کلی : 1,277,351