loading...
پایگاه اینترنتی ازوس
سحر بازدید : 355 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

اگر دختر نوجوانی هستید یا در خانه دختر نوجوان دارید که مثل تمام دختران نوجوان این سن و سال با علاقه زیادی، تازه‌های بازار پوشاک را پیگیری می‌کنند، این روزها باید سراغ اکسسوری‌هایی با رنگ‌های فسفری بروید. اگر نگاه دقیقی به فروشگاه‌های کیف، کفش، روسری و... بیندازید، محصولاتی در رنگ‌های نارنجی فسفری، سبز فسفری و صورتی فسفری خواهید دید. رنگ‌هایی که دیدن آنها در نور تند و شدید روزهای تابستانی کمی عجیب به‌نظر می‌رسد اما به‌زودی با زیاد شدن آنها و رواج‌شان در میان دخترهای جوان، به دیدن‌شان عادت می‌کنید. چنین تب‌هایی اغلب رواج چندانی در دنیای پوشاک ندارند و با پایان فصل تابستان عمر آنها به پایان می‌رسد. پیش‌بینی می‌کنیم رنگ‌های فسفری هم عمری به کوتاهی تابستان 93 داشته باشند و به عنوان یادگاری این تابستان درخاطره‌ها بمانند.
رنگ‌هایی که دیدن آنها در نور تند و شدید روزهای تابستانی کمی عجیب به‌نظر می‌رسد اما به‌زودی با زیاد شدن آنها و رواج‌شان در میان دخترهای جوان، به دیدن‌شان عادت می‌کنید. چنین تب‌هایی اغلب رواج چندانی در دنیای پوشاک ندارند و با پایان فصل تابستان عمر آنها به پایان می‌رسد.


خط تولید محصولات بهداشتی برای بربری

 

رنگ تابستان 93, رنگ مد تابستان 93


شرکت انگلیسی بربری که تولیدکننده پوشاک بوده و هست، چند سال پیش خط‌تولید محصولات آرایشی خود را به راه انداخت و به تولیدکنندگان لوازم آرایشی پیوست. این شرکت امسال نیز خط تولید جدیدی راه انداخته و تولید محصولات آرایشی و مراقبتی پوست را هم به کارنامه تولیدات و محصولات خود اضافه کرده است. شرکت بربری موفقیت خاصی در تولید محصولات آرایشی خود داشت و پیش‌بینی می‌کند که این موفقیت را در محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست هم تجربه کند.

پیشنهاد ویژه برای خانم‌های خوش‌سلیقه؛ مانتو حریر

اگر برای تابستان امسال، در کنار مانتوهای نخی که برای استفاده روزانه مناسبند، دنبال مانتوی رسمی‌تر و مجلسی‌تر می‌گردید، مانتوهای حریر را به شما پیشنهاد می‌کنیم که در کارهای طراحان مختلف دیده می‌شود. حریر پارچه نازک و لطیفی است که اغلب برای لباس‌های شب و مهمانی به کار می‌رود ولی با ترکیب دو لایه حریر، طراحان مانتو، نمونه‌های زیبایی را عرضه کرده‌اند. مانتوهای حریر در مقایسه با مانتوهای ابریشمی که برای موقعیت‌های رسمی پیشنهاد می‌شوند، سبکی و خنکی بیشتری دارند. از سوی دیگر پارچه‌های حریر هم تنوع رنگی چشمگیری دارند و هم در طرح‌ها و نقش‌های مختلف در بازار موجودند.

رنگ تابستان 93, رنگ مد تابستان 93


تنوع پارچه‌های حریر، این فرصت را به طراحان و دوزندگان مانتو می‌دهد تا نمونه‌های متفاوتی برای سلیقه‌های مختلف تولید و عرضه کنند.  با استفاده از پارچه‌های حریر امکان دوخت مانتوهای برشدار و کتی به دلیل شلی پارچه وجود ندارد و به جای آن باید سراغ مدل‌های گشاد عبایی رفت. مانتوهای حریر این فرصت را به خانم‌های ایرانی می‌دهد تا در این روزهای گرم با طرح و رنگ‌های شاد و تابستانی، حال و هوای تابستانی و رنگین به  تیپ خود بدهند.

عطری تازه، نامی قدیمی

رنگ تابستان 93, رنگ مد تابستان 93


شرکت لانکوم در سال 2012، عطری با نام La Vie Est Belle تولید کرد؛ عطری زنانه با رایحه‌ای شیرین و ملایم که مورد توجه خانم‌ها قرار گرفت و در این دو سالی که از فروش آن می‌گذرد، فروش خوبی در سراسر دنیا داشته است. با توجه به این اقبال شرکت لانکوم اعلام کرده که به زودی نسخه دیگری از این عطر را وارد بازار می‌کند. نسخه جدید عطر بله لانکوم، در همان شیشه قدیمی عرضه می‌شود اما در ترکیب عصاره‌های آن تغییراتی صورت گرفته است. برای تولید عطر جدید لانکوم عصاره گل یاس، شکوفه‌های نارنج و گل‌های دیگر به کار رفته است و درنتیجه این عطر هم رایحه شیرین و مناسب عصر و شب دارد. برای تهیه عطر جدید لانکوم باید تا شهریور صبر کنید؛ به گفته مسئولان این شرکت عطر بله جدید، نیمه شهریور به بازار می‌آید.

آینده نگری با تام فورد

رنگ تابستان 93, رنگ مد تابستان 93


تابستان نرسیده و تمام نشده، تام فورد پیشنهاد ویژه‌ای برای آقایان دارد؛ پیشنهاد تام فورد، اسنیکرهای مردانه است که می‌توانید پاییز راحتی را با آنها تجربه کنید. این کفش‌ها که در دو مدل ساقدار و بدون ساق طراحی شده‌اند، از جنس چرم مرغوبی هستند. اولین ویژگی چشمگیر این کفش‌ها، رنگ آنهاست. به جای رنگ‌های مرسوم مشکی، قهوه‌ای و... این کفش در رنگ‌هایی مثل زرشکی،  بادمجانی و ... تولید شده است؛ البته رنگ‌های همیشگی مثل قهوه‌ای و مشکی هم برای علاقه‌مندان وجود دارد. برای آقایان اسپرت‌پوش، کفش‌های اسنیکر، پیشنهاد تابستانی خوبی به نظر می‌رسد چون هماهنگی خوبی با انواع لباس‌های اسپرت دارد.

خنک راه بروید

رنگ تابستان 93, رنگ مد تابستان 93


کفش‌های عروسکی و صندل‌های تابستانی خود را دور بیندازید، محصول تازه‌ای به بازار رسیده  که می‌تواند پاهای شما را از گرمای تابستان نجات دهد. بهترین و مرغوب‌ترین کفش‌های چرمی هم حرارت بالایی در فصل گرم ایجاد می‌کنند اما اگر سراغ کفش‌های پارچه‌ای بروید، خنکای مطبوعی را تجربه می‌کنید. تابستان امسال مجموعه‌ای از کفش‌های پارچه‌ای به بازار آمده که پیش از این نمونه مشکی یا سفید آنها را می‌شد در برخی فروشگاه‌ها دید اما حالا نمونه‌های رنگی و طرحدار آنها به بازار آمده که بیش از همه مناسب دختران جوان و نوجوان است.

تب فوتبال در ساعت

رنگ تابستان 93, رنگ مد تابستان 93


کریستین رونالدو، طی قراردادی طولانی‌مدت ستاره تبلیغاتی شرکت ساعت‌سازی تگ هویر است. در آستانه جام جهانی فوتبال در برزیل، شرکت ساعت‌سازی سوئیسی تگ‌هویر، ویدئویی با حضور کریستین رونالدو تولید و منتشر کرده استو در این ویدئو سیاه و سفید، این بازیگر شناخته شده فوتبال با مدل‌های جدید ساعت تگ هویر حضور دارد و درواقع در حال عکاسی است. جام جهانی فوتبال  هر چهار سال، تب تندی در میان شرکت‌های مختلف ایجاد می‌کند تا از این هیاهوی جهانی برای تبلیغ و معرفی محصولات خود استفاده کند. ساعت رسمی مراسم امسال توسط شرکت سوئیسی دیگری به نام اوبلو طراحی شده که ساعتی پیچیده با کارکردهای مورد نیاز برای یک بازی فوتبال است اما بی‌شک بنرها و ویدئوهای تبلیغاتی دیگر شرکت‌ها را در طول برگزاری مراسم و بازی‌ها به وفور خواهیم دید.

کمد شما کم دارد

رنگ تابستان 93, رنگ مد تابستان 93


به کمد کیف‌های خودتان نگاهی بیندازید، اگر یک کیف پلاستیکی یا حصیری سبد مانند در کمد شما وجود ندارد، درفهرست خرید خودتان قرار دهید و در آستانه تابستان و فصل استخر رفتن، یک کیف استخر بخرید. برای کیف استخر که بهتر است از جنس پلاستیک یا حصیر باشد، سراغ رنگ‌های شاد و تابستانی بروید تا در خوشحالی و شادمانی روزهای تابستانی شما موثر باشد. حتی اگر خیلی اهل استخر رفتن نیستید، این کار را انجام بدهید؛ شاید این کیف زیبا و جذاب بهانه‌ای شد برای شنا و ورزش کردن شما در تابستان امسال.

طلایی به رنگ زر

رنگ تابستان 93, رنگ مد تابستان 93


اگر در سال جدید، تصمیم به خرید طلا و جواهرات گرفته‌اید، بد نیست بدانید، امسال طلای سفید و زرد جای خودشان را به طلای سرخ داده‌اند و سازندگان طلا و جواهر دست به کار تولید محصولاتی با این رنگ طلا شده‌اند. شما هم اگر می‌خواهید خانم شیک‌پوش و به روزی باشید، سراغ نمونه‌های طلای سرخ بروید. 

بازگشت دامن‌های بلند

رنگ تابستان 93, رنگ مد تابستان 93


برای مهمانی آخر هفته به چه لباسی فکر کرده‌اید؟ آیا می‌دانید دامن‌های بلند که در سال‌های اخیر به فراموشی سپرده شده بودند، به بازار برگشته‌اند و در مجموعه تابستان امسال اغلب طراحان دیده می‌شوند. طراحان به شما پیشنهاد می‌کنند دامن‌های حریر بلند با چین ریز را جایگزین  دامن‌های زیر زانویی کنید که این سال‌ها رواج داشته‌اند و تن‌پوش غالب خانم‌ها برای مهمانی و دورهمی بوده‌اند. این دامن‌ها دوخت بسیار ساده‌ای دارند که اگر کمی خیاطی بلد باشید، می‌توانید خودتان هم به سادگی و با کمترین هزینه در خانه تهیه کنید. کافی است به اندازه دو قد دامن، پارچه حریر بخرید  چون پارچه حریر  نازک است و باید به صورت دولایه  بدوزید. از یک کش 3سانتی‌متری برای کمر دامن استفاده کنید. حریر را با چین‌های ریز تنظیم شده، روی کش بدوزید. به جای دو لایه حریر می‌توانید از حریر و آستر استفاده کنید. با این روش شما به سادگی و با کمترین هزینه صاحب یک دامن به روز می‌شوید.

سحر بازدید : 249 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

یک تیم عصب شناسی دریافتند در معرض نور صبحگاهی قرار گرفتن باعث وزن سالم و اندازه برای انسان می‌شود.

به گزارش فارس، عصب شناسان آمریکایی در دانشگاه «نورث وسترن» پس از انجام نخستین مطالعات در مورد اثرات و ارتباط نور صبحگاهی در وزن انسان، گزارش دادند: شگفت‌آور است اما قرار گرفتن در معرض نور صبحگاهی در کم کردن وزن تأثیر دارد.

آنها یک گروه از مردان و زنان به طور متوسط 30 سال که مجهز به یک دستبند روی مچ دست بودند را مورد مطالعه قرار دادند؛ دستبندها دارای یک سنسور روشنایی است که در خواب و بیداری به دست فرد می‌ماند و اطلاعات در معرض نور قرار گرفتن را ذخیره می‌کند؛ در این تحقیقات فعالیت بدنی و مصرف کالری نیز بررسی می‌شود.

در مطالعات و آزمایشات معلوم شد کسانی که بیشتر در معرض نور صبح (بین ساعت 8 تا 12) قرار گرفته‌اند، وزن سالم‌تری دارند زیرا نور صبح موجب هماهنگ سازی بهتر بدن و موجب سوخت و ساز بدن می‌شود؛ از سوی دیگر دریافت نکردن نور به اندازه کافی در زمان مناسب، اثرات منفی بیولوژیکی دارد و موجب اضافه وزن می‌شود.

محققان گفتند این کاری است که هرکس می‌تواند روزانه به آن عمل کند.

سحر بازدید : 275 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

قابلیت کمی تا قسمتی آزاردهنده در ال‌جی جی 3 !!
ال‌جی جی 3 اولین گوشی هوشمند دنیاست که از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با وضوح بسیار بالای QHD بهره می‌برد. این گوشی همچنین دارای قابلیت‌های بسیار عالی دیگریست که آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند: ازجمله جدیدترین چیپست اسنپ‌دراگون 801 کوالکام و دوربین 13 مگاپیکسلی OIS+. اما G3 درعین‌حال مانند هر گوشی دیگری معایب خود را دارد که قابل تأمل است. در بررسی وب‌سایت فون‌آرنا از این گوشی بعضی معایب آن آشکار شد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.


البته بیشتر معایب ذکرشده در ادامه این مطلب مطمئنا برای چنین محصول خارق‌العاده‌ای، ایرادات جزئی به شمار آمده و احتمالاً در تصمیم شما در خرید این گوشی خللی وارد نخواهد کرد ولی به هر صورت ذکر آن‌ها خالی از لطف نیست و به شما در داشتن انتخابی آگاهانه‌تر کمک کرده و سطح انتظار شما از این گوشی را روشن‌تر خواهد کرد.


یک – تیز کردن بیش‌ از حد (oversharpening) صفحه‌نمایش

 

گوشی ال‌جی جی 3,مشخصات گوشی ال‌جی جی 3,معایب گوشی ال‌جی جی 3

 

ال‌جی جی 3 (تصویر متعلق به جی 3 نبوده و فقط مثالی از مشکل است) اولین گوشی با وضوح صفحه‌نمایش Quad HD محسوب می‌شود. همان‌طور که می‌دانید جی 3 صفحه‌نمایش بسیار واضحی دارد ولی ال‌جی برای ایجاد شفافیت بیشتر بعضی افکت‌های غیرطبیعی واضح‌سازی بیشتر را نیز اضافه کرده است که نتیجه آن ایجاد حالت هاله مانند غیرطبیعی در دور آیکون‌ها و کلمات شده است. هرچند که این کار ال‌جی یک تلاش برای بالا بردن میزان وضوح صفحه‌نمایش است ولی بیشتر نتیجه عکس داشته و باعث ایجاد یک ضعف آزاردهنده شده است تا بهبود آن.


دو – دکمه‌های غیرقابل محو در صفحه

 

گوشی ال‌جی جی 3,مشخصات گوشی ال‌جی جی 3,معایب گوشی ال‌جی جی 3

 
دکمه‌های شناور در صفحه (On-screen buttons) به استانداردی برای گوشی‌های اندرویدی تبدیل‌شده‌اند و تنها سامسونگ است که در برابر آن‌ها مقاومت می‌کند. درحالی‌که آن‌ها به‌خودی‌خود بد نیستند ولی متأسفانه بسیاری از اپ‌ها و بازی‌ها برای سازگاری با این قابلیت بهینه نشده‌اند. بعضی بازی‌ها قابلیت immersive mode(برای نمایش اپلیکیشن‌های به‌صورت تمام‌صفحه) که با اندروید کیت کت ارائه شد را پشتیبانی نمی‌کنند و نتیجه آن در ال‌جی جی 3 به شکلی بسیار زشت تبدیل به دکمه‌هایی خاکستری رنگ شده که در جریان یک بازی قرار دارند.


سه – خوانایی بسیار پایین صفحه در خواندن در محیط بیرون

 

گوشی ال‌جی جی 3,مشخصات گوشی ال‌جی جی 3,معایب گوشی ال‌جی جی 3


همان‌طور که می‌دانید جی 3 (در مقایسه با گلکسی اس 5) از یک صفحه‌نمایش بزرگ و با وضوح بالای 5.5 اینچی بهره می‌برد؛ اما دیدن این صفحه‌نمایش در محیط بیرونی و در زیر نور طبیعی در مقایسه با سایر پرچمداران بازار دشوارتر است. چون نمایشگر به نظر تاریک و منعکس‌کننده نور خورشید است و شما باید تلاش زیادی برای خواندن صحیح پیام‌ها یا ایمیل‌ها و سایر موارد کنید.


چهار – منوی دوربین فاقد تنظیمات دستی کافی

 

گوشی ال‌جی جی 3,مشخصات گوشی ال‌جی جی 3,معایب گوشی ال‌جی جی 3

 
ال‌جی جی 3 (در تصویر بالا و جی 2 در تصویر پایین) به همراه یک دوربین 13 مگاپیکسلی با فنّاوری OIS+ و قابلیت اتوفوکوس لیزری جدید عرضه می‌شود که بسیار عالیست ولی متأسفانه بدون هیچ‌گونه تنظیمات عکاسی موردنیاز شامل تراز روشنایی، ایزو و حالت‌های مختلف عکاسی است که ممکن است گاهی اوقات مفید باشد. همچنین این گوشی از قابلیت فیلم‌برداری 1080p با سرعت 60 فریم‌بر‌ثانیه نیز بی‌بهره است که می‌تواند برای ویرایش فیلم مفید باشد.


پنج – صفحه‌نمایش برای کار در نور شب به اندازه کافی تاریک نمی‌شود

 

گوشی ال‌جی جی 3,مشخصات گوشی ال‌جی جی 3,معایب گوشی ال‌جی جی 3

 

مورد آخر باز هم در مورد صفحه‌نمایش است. اگر عادت شب‌ها در تاریکی کامل به وبگردی یا پیامک‌بازی بپردازید، به‌طور حتم ترجیح می‌‌دهید صفحه تا جای ممکن کم‌نور باشد تا چشمان شما را آزار ندهد؛ متأسفانه صفحه‌نمایش جی 3 برای استفاده در نور شب بیش‌ازحد روشن و پرنور است.

سحر بازدید : 248 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

در ادامه به ۷ مورد از نکاتی که باید برای عاشقانه تر شدن زندگی مشترک تان رعایت کنید، اشاره می شود.

رابطه بین زن و شوهرها، رابطه بسیار پیچیده ای است. نکات ظریف بی شماری وجود دارد که با رعایت نکردن آن ها، یک مسئله یا حتی یک مشکل کوچک به یک دعوای بزرگ یا یک بحث و مشاجره بیهوده تبدیل می شود. زن و شوهرها باید مسائلی را در زندگی بدانند و رعایت کنند تا بتوانند برای سال های طولانی در کنار هم زندگی شاد و عاشقانه ای داشته باشند.
دوران متاهلی از زیباترین دوران زندگی برای هر مرد و زنی است. زوج ها برای زیباتر شدن این دوران از زندگی، باید نکاتی را همیشه در نظر داشته باشند که به دوام و بهتر شدن رابطه آن ها با همسرشان کمک می کند. در ادامه به ۷ مورد از نکاتی که باید برای عاشقانه تر شدن زندگی مشترک تان رعایت کنید، اشاره می شود.

از معجزه مهربانی استفاده کنید
این روزها زندگی همه ما بسیار شلوغ است و همه مان مشغله های کاری و فکری بسیاری داریم. گاهی تحت فشار و سختی ها یادمان می رود مهربانی های خود را نثار همسرمان کنیم. شما باید سعی کنید مهربانی را به یکی از رفتارهای دایمی خود در زندگی با همسرتان تبدیل کنید. هرچه بیشتر به همسرتان مهربانی کنید، مهربانی بیشتری هم دریافت می کنید. همچنین باید توجه داشته باشید که محبت، رابطه میان انسان ها را قوی تر می کند.

درباره همسرتان زود قضاوت نکنید
این را به یاد داشته باشید هیچ فردی، خوشبخت مطلق نیست. همه افراد، روزهای خوب و بد در زندگی شان دارند. طبیعت زندگی همین است که در کنار خوبی ها، بدی ها وجود دارند. برخی روزها هستند که آدم ها حوصله هیچ کاری را ندارند. شما به عنوان همسر، باید این مسئله را درک کنید و بدانید که نمی شود همیشه همه چیز خوب باشد و لبخند و شادی در خانه جریان داشته باشد. خود شما هم گاهی به قدری مشغله و دل مشغولی دارید که نمی توانید به اندازه کافی برای همسرتان وقت بگذارید. در چنین مواقعی، خیلی زود قضاوت نکنید. اگر یک روز همسرتان به شما کمتر توجه کرد، به این معنی نیست که دیگر دوست تان ندارد یا از شما خسته شده است.

در جمع بحث یا دعوا نکنید
شک نکنید که همه زن و شوهرها در زندگی با یکدیگر با اختلاف هایی مواجه می شوند. قرار نیست هر چه شما دوست دارید، همسرتان هم دوست داشته باشد یا برعکس. تفاهم نداشتن در همه زندگی ها وجود دارد. با این که هر ۲ نفر شما این اختلاف نظرها را قبول دارید، دلیلی وجود ندارد جلوی دیگران آن ها را مطرح کنید. وقتی جلوی دیگران بحث می کنید، شاید خودتان پس از مدتی آن را فراموش کنید، اما این مسئله در ذهن دیگران می ماند و این موجب بدنامی شما و همسرتان می شود. وجهه اجتماعی خود را برای مسائل ساده یا حتی مهم خراب نکنید. مشاجره ها یا بحث کردن درباره مسائلی که با هم اختلاف دارید را در خانه و به دور از جمع های دوستانه و فامیلی انجام دهید.

همسرتان را به راحتی ببخشید
زن و شوهرهایی که به راحتی می توانند به خاطر مسائل کم اهمیت یکدیگر را ببخشند، رابطه عاطفی طولانی تر و قوی تری با هم دارند. باید این درک را داشته باشید که هیچ فردی کامل نیست. همه انسان ها اشتباه می کنند و باید این واقعیت را پذیرفت و درک کرد. با این دید، می توانید عشق بیشتری به همسر خود بورزید و از آرامش بیشتری در ارتباط با همسرتان بهره بگیرید.

همیشه با هم بخندید
احساسات خوب، به ویژه خندیدن موجب سر حال آمدن روح می شود. وقتی با همسرتان که دوستش دارید، می خندید و از رویدادهای شاد و لحظه های ناب لذت می برید، یک مهر تایید روی استحکام رابطه عاشقانه خود با همسرتان می زنید. برای هم لطیفه تعریف کنید؛ کلیپ های خنده دار تماشا کنید. به مکان های شاد و هیجان انگیز بروید و از ته دل با هم و در کنار هم به زیبایی های دنیا بخندید.

رک و بدون کنایه با همسرتان حرف بزنید
شما باید خواسته ها و نیازهای خود را به زبان بیاورید و سپس انتظار برآورده شدن آن ها را از همسرتان داشته باشید. این مشکل بین بسیاری از زوج ها وجود دارد که خیال می کنند همسرشان باید خودش بفهمد که الان آن ها چه می خواهند یا چه نیازی دارند! نه این طور نیست خیلی رک و صریح درباره علاقه مندی ها، نیازها، خواسته ها و ایده های خود با همسرتان حرف بزنید. با هم همفکری کنید و برای انجام و برآورده کردن آن ها با هم تلاش کنید. قرار نیست برای هم معما طرح کنید و ببینید همسرتان این قدر آی کیو دارد که بداند در گوشه مغز شما چه می گذرد؟!

تعهدتان را به صورت عملی نشان دهید
یکی از مهم ترین مسائلی که در رابطه زن و شوهری باید رعایت کرد، تعهد است. وقتی شما قبول می کنید که ازدواج کنید یعنی متعهد می شوید و قول می دهید در همه لحظه های شادی و غم در کنار همسرتان باشید و به طور طبیعی باید در جریان زندگی هم این تعهد را به صورت عملی نشان بدهید. زن و مرد باید بتوانند به یکدیگر تکیه و اعتماد کنند و باید بدانید که تعهد، هسته اصلی تداوم ارتباط عاشقانه بین زن و شوهر است.

تعداد صفحات : 301

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1502
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 57
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 320
  • بازدید سال : 6,100
  • بازدید کلی : 1,276,649