loading...
پایگاه اینترنتی ازوس
سحر بازدید : 377 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

نمونه هایی از جدیدترین مدل سارافون های اسپرت دخترانه

سارافون اسپرت دخترانه

مدل سارافون,مدل تونیک دخترانه

سارافون اسپرت دخترانه

مدل سارافون,مدل تونیک دخترانه

سارافون اسپرت دخترانه

مدل سارافون,مدل تونیک دخترانه

سارافون اسپرت دخترانه

مدل سارافون,مدل تونیک دخترانه

سارافون اسپرت دخترانه

مدل سارافون,مدل تونیک دخترانه

سارافون اسپرت دخترانه

مدل سارافون,مدل تونیک دخترانه

سارافون اسپرت دخترانه

مدل سارافون,مدل تونیک دخترانه

سارافون اسپرت دخترانه

مدل سارافون,مدل تونیک دخترانه

سارافون اسپرت دخترانه

مدل سارافون,مدل تونیک دخترانه

سارافون اسپرت دخترانه

مدل سارافون,مدل تونیک دخترانه

سارافون اسپرت دخترانه

مدل سارافون,مدل تونیک دخترانه

 

سحر بازدید : 256 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

زخم معده یعنی در مخاط معده یا قسمت فوقانی روده زخم بوجود آمده است . این زخم  به دلایل مختلف از جمله عفونت باکتری، استفاده بیش از حد از داروهای غیر استروئیدی ضد التهاب، سوختگی و یا آسیب دیدگی، و یا حتی نوشیدن الکل بیش از حد رخ میدهد.

زخم معده  علائم  بسیاری مانند احساس سوزش بین قفسه سینه و ناف، بی اشتهایی، نفخ، سوزش سر دل، تهوع، سوء هاضمه، کاهش وزن و غیره دارد. عدم مراقبت از آن طبیعی است که  این وضعیت  را بدترمی کند. برای درمان زخم معده، استفاده از این داروهای خانگی بسیار خوب است:


موز: خواص ضد باکتریایی در موز باعث متوقف شدن  رشد  باکتریها می شود.  اسیدیته شیره معده در نتیجه کاهش التهاب و تقویت معده کاهش میابد. برای درمان  حداقل باید  هر روز سه عدد موز بخورید. حتی می توانید اسموتی موز درست کنید و بخورید

نارگیل: نارگیل دارای خاصیت ضد باکتری است. شیر نارگیل و آب نارگیل برای  درمان زخم فوق العاده عالی هستند. نوشیدن شیر نارگیل تازه و آب نارگیل در روز به مدت یک هفته برای آرام کردن زخم بسیار مفید است

شنبلیله:  برای درمان زخم معده استفاده می شود . شنبلیله حاوی یک ترکیب لعاب دار است که زخم معده را بهبود می دهد.  برای دل درد یک قاشق از دانه شنبلیله را در دو فنجان آب حل کنید. سپس دانه ها را فشار داده  تا حل شوند،  کمی عسل اضافه کنید. حدود یک هفته دو بار در روز استفاده کنید

سیر: ضد باکتری و ضد میکروبی است. یک حبه سیر را له کرده  و با یک لیوان آب گرم مخلوط کرده بخورید درمان زخم معده است

سحر بازدید : 258 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

در فصل زمستان، پوشیدن چند لباس را بهانه می‌کنید تا به روی خودتان و دیگران نیاورید که دچار اضافه وزن شده‌اید! علاوه براین‌که با پوشیدن پالتو و کاپشن با بهانه حجیم بودن لباس سرپوشی روی چاقی‌تان می‌گذارید، اما در فصل تابستان از این شگردها خبری نیست و لباس‌ها براحتی چاقی و لاغری را نشان می‌دهند.

 

بنابراین باید فکری به حال خودتان بکنید. اگر هزار و یک راه رفته و به نتیجه نرسیده‌اید، شاید با امتحان کردن این مورد به نتیجه برسید. پیشنهاد اول برای این فصل ما، چند نوشیدنی است که مصرف آنها باعث جلوگیری از پرخوری، کاهش و کنترل وزن می‌شود.

 

راههای کاهش وزن, جلوگیری از پرخوری

 

نوشیدنی لیمویی
یکی از معروف‌ترین نوشیدنی‌های سنتی ما ایرانی‌ها شربت آبلیمو است. نوشیدن هر لیوان آن اگر همراه با پالپ لیموی تازه و شکر کم باشد، می‌تواند معده را پر کند و مانع پرخوری شود. بهترین میزان مصرف، روزانه تا سه لیوان پیش از هر وعده غذایی است. ضمن این‌که مصرف این نوشیدنی، به دلیل طعم ترشی که دارد باعث جمع شدن معده شده و مانع پرخوری می‌شود.

 

راههای کاهش وزن, جلوگیری از پرخوری

 

نوشیدنی انگوری
آب‌انگور اگر طعم ترش و شیرین داشته باشد، باعث جمع شدن معده و جلوگیری از پرخوری می‌شود. طعم ترش آن معده را جمع کرده و طعم شیرین آن، میزان قند خون را کنترل می‌کند تا احساس گرسنگی زودهنگام نکنید. برای تهیه این نوشیدنی، انگور را در مخلوط کن بریزید و آن را با فیبر مصرف کنید.

 

راههای کاهش وزن, جلوگیری از پرخوری

 

نوشیدنی سبزی
مصرف انواع سبزی به دلیل فیبری که دارد، باعث پر شدن حجم معده و مانع پرخوری می‌شود. اگر سبزی‌های تازه با آب همراه شوند، تاثیر آن چند برابر خواهد شد. کافی است کمی از هر نوع سبزی که دوست دارید مانند نعنا، جعفری، گشنیز و شوید را کمی خرد کنید، آن را با آب جوش کمی بجوشانید و بگذارید مخلوط سرد شود. چند قطعه یخ داخل آن بیندازید و این نوشیدنی را پیش از هر وعده غذایی مصرف کنید. به این ترتیب معده با این شربت پر می‌شود و پرخوری نخواهید کرد. علاوه بر این اگر سبزی تند باشد، مانند نعنا به چربی‌سوزی بیشتر کمک می‌کند. بنابراین شربت نعنا را در اولویت قرار دهید.

 

راههای کاهش وزن, جلوگیری از پرخوری

 

نوشیدنی زنجبیلی
طعم این گیاه دارویی کمی تند است. به همین دلیل هم هر کسی جرات خوردن آن یا نوشیدن جوشانده و دم‌نوش زنجبیل را ندارد، اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوشیدنی، کاهش و کنترل وزن است. دلیل این تاثیر نیز طعم تند و خاص زنجبیل است. با نوشیدن آن دمای بدن بالا رفته و همین باعث سوختن کالری‌های اضافی بدن می‌شود.

 

برای تهیه این نوشیدنی نصف یک عدد زنجبیل تازه را داخل یک لیتر آب بریزید و بگذارید بجوشد. کمی که غلیظ شد، آن را از روی گاز بردارید و بگذارید خنک شود. برای آن‌که از ویژگی‌های این نوشیدنی بویژه تاثیر آن در کاهش وزن بهره‌مند شوید، یک ساعت پس از خوردن هر وعده غذایی، یک فنجان از آن را بنوشید. به این ترتیب میزان کالری‌سوزی افزایش می‌یابد.

 

راههای کاهش وزن, جلوگیری از پرخوری

 

نوشیدنی هندوانه‌ای
با خوردن آب هندوانه مقدار زیادی فیبر دریافت خواهید کرد. به این ترتیب ضمن تامین قند خون، به دلیل دریافت مقدار زیادی فیبر، پرخوری نخواهید کرد. هندوانه باعث تامین آب بدن می‌شود. از طرفی به دلیل لیکوپنی که دارد، مانع ابتلا به انواع سرطان‌ها می‌شود. این نوشیدنی حاوی اسیدآمینه‌ای به نام آرجنین یکی از مهم‌ترین اسیدهای آمینه گیاهی است. با نوشیدن روزانه یک تا دو لیوان آب هندوانه، بدون اضافه کردن قند به آن، می‌توانید به پرشدن معده و کاهش وزن کمک کنید.

 

راههای کاهش وزن, جلوگیری از پرخوری

 

نوشیدنی شیری
کورن فلکس یکی دیگر از خوراکی‌های سرشار از فیبر است. بنابراین با خوردن این خوراکی اشتهای شما کنترل می‌شود. بهترین روش برای مصرف این خوراکی‌ که باعث کنترل وزن می‌شود، اضافه کردن شیر به آن است. بعضی از انواع این خوراکی‌ها نیز ویژه کاهش وزن است. کافی است هر روز صبح یک کاسه شیر و کورن‌فلکس بخورید. با خوردن آن، معده شما پر شده و تا ظهر اشتهای زیادی به خوردن نخواهید داشت و به این ترتیب وزن‌تان کاهش پیدا می‌کند. یادتان باشد شیر مورد استفاده باید بدون چربی باشد و شکر هم به آن اضافه نکنید.

 

راههای کاهش وزن, جلوگیری از پرخوری

 

نوشیدنی بادامی
بادام سرشار از فیبر است. بنابراین خوردن آن باعث کنترل وزن می‌شود. اما تهیه نوشیدنی آن، این تاثیر را چند برابر می‌کند. برای تهیه نوشیدنی بادامی، 100 گرم بادام خام را داخل مخلوط‌کن بریزید. سپس آن را با شیر مخلوط کرده و بنوشید. فیبر فراوان موجود در بادام خام که با شیر نیز مخلوط شده باشد، باعث می‌شود به مدت طولانی سیر شوید. این نوشیدنی را به عنوان میان وعده مصرف کنید تا هم میزان قند خون‌تان کنترل شود و هم این‌که با خوردن آن سیر شوید و هنگام ناهار پرخوری نکنید.

سحر بازدید : 276 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (1)

کم نیستند مردانی که به آرایش کردن و پوشیدن لباس های زنانه علاقه دارند. این میل در بعضی از مردان به قدری زیاد است که حتی در مسابقات زیبایی مربوط به بانوان شرکت میکنند و یا با عمل های زیبایی پر هزینه چهره و اندام خود را شبیه زنان می کنند.

این پسر کویتی که لقب زیباترین باربی پسر در حوزه خلیج فارس را به خود اختصاص داده است با انجام بیش از ۱۰ عمل زیبایی گوناگون توانسته است خود را به یک باربی تبدیل کند. نام او بدر است و در کویت سکونت دارد. بدر 25 ساله است و تصاویر زیادی از او با لباس و آرایش باربی ها در فضای مجازی موجود است.

این پسر کویتی زیباترین باربی نام گرفت +تصاویر

این پسر کویتی زیباترین باربی نام گرفت +تصاویر

 

سحر بازدید : 264 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

شرح بیماری:
پولیپ روده بزرگ،توده ای در روده بزرگ یا راست روده است که منشاآن پوشش داخلی روده بزرگ است.این توده ها غالباغیرسرطانی هستند ولی اگر درمان نشوند،ممکن است به سرطان روده بزرگ تبدیل شوند.


علایم بیماری:
این بیماری معمولا بدون علامت است وبصورت تصادفی مثلا درحین غربالگری بیماران مبتلا به سرطان روده بزرگ کشف می شود،البته گاهی علایم دیگر مانند وجود خون غیر قابل رویت در مدفوع ، تغییر در دفعات تخلیهء مثانه ، ترشح مخاطی از مقعد و درد یا گرفتگی عضلانی شکم،دربین بیماران دیده می شود.


علت بروز بیماری:
درحال حاضر علت بروز بیماری،ناشناخته است ولی درمیان کسانی که سابقه فامیلی وزمینه ارثی دارند،احتمال ابتلا به پولیپ روده بزرگ افزایش می یابد.

 
انواع پولیپ روده بزرگ:
• پولیپ های هیپر پلاستیک:شایع ترین پولیپ ها هستند.معمولا 5میلی متر قطر دارندو سلامتی را تهدید نمی کنند ولی اگر قطرآن ها به بیش از1سانتی متر برسد،باید ازلحاظ سرطانی بودن بررسی شده وخارج شوند.


پولیپ های آدنومایی:به سه گروه تقسیم می شوند؛1.لوله ای. 2.پرزی.3.لوله ای-پرزی.
آدنوم های لوله ای،شایع ترین آدنوم ها هستندو حدود1سانتی متر قطر دارند.

آدنوم های پرزی،کم شیوع ترین آدنوم هاهستند و بیشترآنها حداقل 1سانتی متر قطر دارند.

آدنوم های لوله ای-پرزی،همانطور که از نامشان پیداست،مشخصات هردو گروه آدنوم های فوق راداراست.


پولیپ های آدنومایی دارای استعداد سرطان شدن هستند؛هرچه قطر آدنوم ها افزایش یافته و پرزی تر باشند،احتمال سرطانی شدن در آن ها بیشتر است.برای جلوگیری از سرطانی شدن بایدپولیپ ها برداشته شوند.برداشتن آن ها بیشتر از طریق کولونوسکوپی انجام می شود.دراین روش،لوله ای نازک و منعطف از جنس فیبر نوری با یک چراغ در نوک آن ازراه مقعد وارد رودهءبزرگ شده وبالا می رود.
اگرتعداد سلول های سرطانی شده پولیپ،کم باشد می توان پولیپ ها را ازطریق کولونوسکوپی برداشته وسرطان را درمان کرد.
اگراحتمال پیشرفت سرطان باشد، پزشک طی عمل جراحی در شکم،قسمتی از روده بزرگ را که دچار پولیپ شده،به همراه غددلنفاوی وبافت های اطراف خارج می کند.

 

 سرطان روده بزرگ, علایم پولیپ روده بزرگ

 
پولیپ های التهابی:بسیار کمیاب هستند.این پلیپ هادر اثر التهاب یاآسیب رودهءبزرگ بوجود آمده ومعمولا برای سلامتی خطر ندارند.


پولیپ های نوجوانی:اختلالات ارثی هستند که بسیار نادرند ومی توان آنها را ازطریق کولونوسکوپی به راحتی درمان کرد.


پولیپ های ارثی: يکي از اختلالات ایجاد کنندهء پوليپ روده بزرگ که شدیدا ارثي مي ‌باشد، پوليپوز آدنومايي فاميلي نام دارد؛ اين بيماري معمولا در دوران نوجواني رخ می دهد و ویژگی آن، وجود پولیپ های بسیار زیاد به تعداد حداقل 100 و اغلب 1000 يا بيشتر، در سرتاسر روده بزرگ است. اين پوليپ‌ها گاها علامتي ايجاد نمی کنند يا شايد باعث خون ‌ريزي از مقعد شوند. اين پوليپ‌ ها گاهي در روده کوچک نيز بوجود می آیند.

 

وقتی که پوليپوز آدنومايي فاميلي با تشکيل تومورهاي خوش‌ خيم در ساير نقاط بدن، همراه باشد بیماری "سندرم گاردنر" بوجود می آید. پوليپوز آدنومايي فاميلي حتما به سرطان تبديل می شود که حدود يک درصد از کل علل سرطان روده بزرگ، راست روده است.غالبا به محض تشخيص بيماري، توصيه مي ‌شودکه تمام راست روده برداشته شود. بايد بستگان نزدیک فرد مبتلا، در سنين 10 تا 12 سالگي، از نظر ابتلا به اين بيماري بررسي شوند تا در صورت وجود این بيماري، تحت درمان قرارگيرند.


رژیم غذایی و مصرف دارو:

این بیماران باید از غذاهای حاوی فیبر بالا وکم چرب استفاده کنند وگرنه نیازی به استفاده از دارو نیست.

تعداد صفحات : 301

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1502
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 57
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 331
  • بازدید سال : 6,111
  • بازدید کلی : 1,276,660